Pozostałe moduły USOS-a zostały uruchomione w poniedziałek 24 stycznia, natomiast w przypadku APD przywrócona została kopia bezpieczeństwa z 19 stycznia.
Od tego czasu trwają prace związane z odzyskaniem danych sprzed awarii. Najprawdopodobniej jutro (piątek, 28 stycznia) zostaną przywrócone dane dotyczące recenzji wprowadzonych do systemu między 19 a 23 stycznia. System APD został wyłączony do zakończenia tego procesu.
W około 180 przypadkach konieczne będzie ponowne załadowanie prac przez studentów do systemu, by dokonać ich synchronizacji z przywróconymi recenzjami. Osoby, których będzie dotyczyła taka sytuacja, zostaną powiadomione drogą mailową. W przypadku problemów, watpliwości, zapewnimy pełne wsparcie ze strony Sekcji Systemów Edukacyjnych.
Wymiana infrastruktury serwerowej, na której pracuje system USOS, została wpisana do planów finansowych przez Uczelniane Centrum Informatyzacji jako jedna z najpilniejszych realizacji na 2022 rok, co podniesie bezpieczeństwo systemu i pozwoli uniknąć takich sytuacji w przyszłości.
Za zaistniałe problemy przepraszam w imieniu Uczelnianego Centrum Informatyzacji.
Z wyrazami szacunku
Sebastian Ploch
Dyrektor UCI